24 Ağustos 2010 Salı

Sihirli Toka

Bu tokanın reklamlarını internette görmüştüm. Her zamanki gibi "Netekim ben de bunu yaparım ne var ki?" dedim ve işe koyuldum. Dün gidip makara ile satılan lastik iplerden aldım. Sonra onu ağ şeklinde ördüm. Ve iki adet tarak toka ya geçirdim. Bu işlemi daha süslü şeylerle yapmak mümkün tabii..Ben taslak olarak yaptım. Lastikli misina ipine boncuklar geçirilerek ya da simli, renkli lastik ipler kullanarak da daha süslü hale getirilebilir. İşlevsel olarak şahane. Çok güzel topluyor. Reklamlarında övdükleri kadar var. Benim saçlarım kısa olduğu için belli olmuyor ama uzun saçlı birinde daha iyi gözükeceğine eminim. En kısa zamanda kendime bir konu mankeni bulup yeni fotoğraf ekleyeceğim.








Ben saçım kısa olduğu için  ağ kısmını  geniş tuttum. Tokayı da çok ayrık kullandım. Ağı biraz daha dar örüp tokaları da sıkıştırırsanız daha küçük görünür.  Hatta ağ değil de çapraz şeritler şeklinde de örebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder