11 Ağustos 2010 Çarşamba

Misty

Bu blogu 3 nedenle açtım:
1 yazı yazmak aşkı
2 panik atak terapisinin bir parçası
3 ürettiğim şeyleri paylaşmak

Hepsi için AFERİN bekliyorum tabii...Aferin ne güzel yazmışsın..Aferin panik atağı yenebiliyormuş demek ki insan...Aferin ne güzel dikmişsin/örmüşsün/ çizmişsin/ tasarımlamışsın vs...
Kendimizi kandırmayalım. Aferin beklemesek  bu sayfaları açmayız. Ama Ana Aferin i kendimden almak istiyorum. Çünkü bu panik atak illeti kendime güvenimi tamamen kaybettirdi. Tek başına sokağa çıkamayan insanda özgüven mi kalır? Yaptıkça ürettikçe paylaştıkça kendimi alkışlayacağım ve "bunları yapabilen tek başına da yaşamını sürdürebilir " e tazı gibi koşacağım !!!

Şimdi mevcut durumu paylaşıyorum ki ileriki bir tarihte bakıp kendimle ve  geldiğim noktayla gurur duyabileyim ve bu yolu benimle birlikte yürüyenlere duyduğum minneti her daim hatırlayayım...
Bu benim dünya tatlısı kedim Misty...Onsuz başaramazdım..abartıyorum sanmayın..İnsanın güvenle, terkedilmekle, sevdiklerini kaybetmekle ilgili sorunları varsa hep yanınızda olup sizi hep seven  bir canlının kesinlikle yardımı oluyor.
Korkarım Misty ile ilgili daha çok yazacağım :))))

Aşağıda görünen yağuşuklu Hawaii den ithal ettiğimiz manita: Timuçin..Akdeniz Üniversitesi nde okurken tanışmıştık. Çok tatlı  bir kızla çıkıyordu.  Ben de sonradan ex kocam olacak insan evladıyla birlikteydim :) Hiç aklımızda yoktu o zamanlar. Herşeyin vakti varmış.  10 yıllık aradan sonra kozmik arabulucu Facebook sayesinde bulduk birbirimizi vee baaammmm! Evrensel çarkın dişlileri yerine oturdu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder