14 Ağustos 2010 Cumartesi

Mecburi Istikamet

Spor yapmaktan nefret ediyorum. Spor yapmamaktan olmek olsa ilk ben olurum hatta! Daha genc oldugum yillarda severdim. Yuzmeye, yuruyus yapmaya, step aerobik yapmaya fln bayilirdim. (o zamanlar plates yoktu tabii!) Oysa simdi istedigim  icin degil mecbur oldugum icin yapmaliyim ya...dunyanin en agir iskencesi benim icin. Neyse ki su toplar moplar cikti da zip zip ziplamadan da ter akitip kas calistirabiliyoruz.Yine de ne cikarsa ciksin, isterse sadece yaglari eriten kezzap ciksin onla yikanalim, yas ilerledikce bu metabolizma denen sey yavasliyor. O gobisler kalcalar biiiirr turlu gitmek bilmiyor. Daha yavas metabolizma daha cok sabir istiyor. Aliskanlik haline getirilen dogru davranislarin (dogru beslenme, spor, uyku duzeni vs.)asla degistirilmemesi gereken upuzun bir yolculuk bu zayiflama isi. Benim gibi disiplinsiz, sagi solu belli olmayan, uykusuzluk en sapik asigi olan biri icin rutini korumak cok zor. Bir yandan alinan panik atak ilaclari-antidepresanlar...derken obeziteye giden kisa yolu istemiyorsak mecburi istikamet yine bu mesakkatli yol.
Bu yuzden bugun bir anda nasil olduysa gaza gelip spora basladim. Aslinda sadece spor yaptim. Ama basladim diyebilmek icin burada saglikli yasam gunlugu gibi bir sey yapayim dedim ki  usendigimde, erteledigimde ya da  istememek had safhalara ciktiginda  utanayim. Ya da yaptigim seylere bakip yine gaza geleyim. Bu nedenle bugun Tim in ben spor yaparken cektigi bir kac fotografi yayinlayacagim. Bir de kucuk egitim videosu koyayim ki benim gibi `dur iki debeleneyim` diyenlere ufaktan bir yardimi olsun.











 Kolay gibi gorunuyor olabilir ama yuzyilin en sicak yazinda yapinca o kadar da kolay olmuyor!




Video linkine gelince:

http://www.monkeysee.com/play/13600-strong-core-abdominal-exercises

Hadi Allah Yardimcimiz Olsun. Motivasyonuma faydasi olmasi bakimindan before after hesabi kac kilo oldugumu fln da yazardim ama o kadar delirmedim henuz :) Ben  biliyorum maalesef o yeter. Kafadan 10 kilo vermem llazim...Bakalim yapabilecek miyim?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder