Eski deri kemerlerden paspas mı desem yolluk mu desem halımtrak bişey yapmışlar. Bence şahane ...denemeye değer...
değerlendirme etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
değerlendirme etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
23 Ağustos 2010 Pazartesi
14 Ağustos 2010 Cumartesi
Kazak Kolundan Bot Yapmak
Asagidaki linkte adim adim eski bir kazagin kollarindan nasil bot yapacaginiz anlatiliyor. Ben yapsam yamuk yumuk olur kesin. Bununki sahane olmus. Denemek lazim...Soz konusu botun resmi bu:
Yapilisi da burada:
http://www.instructables.com/id/Upcycled-Sweater-Boots/
Kolay Gelsin
Yapilisi da burada:
http://www.instructables.com/id/Upcycled-Sweater-Boots/
Kolay Gelsin
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)

