değerlendirme etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
değerlendirme etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

23 Ağustos 2010 Pazartesi

Süper Fikir!

Eski deri kemerlerden paspas mı desem yolluk mu desem halımtrak bişey yapmışlar. Bence şahane ...denemeye değer...


14 Ağustos 2010 Cumartesi

Kazak Kolundan Bot Yapmak

Asagidaki linkte adim adim eski bir kazagin kollarindan nasil bot yapacaginiz anlatiliyor. Ben yapsam yamuk yumuk olur kesin. Bununki sahane olmus. Denemek lazim...Soz konusu botun resmi bu:

Yapilisi da burada:


http://www.instructables.com/id/Upcycled-Sweater-Boots/

Kolay Gelsin