15 Kasım 2010 Pazartesi

Hayatımda Gördüğüm En Güzel Anne-Kız Fotoğrafları

Shirley Maclaine ve kızı Sachi Parker dan bahsediyorum... 1956 da Sachi doğduğunda Shirley henüz 22 yaşındaymış. Bugün ilk kez ikisinin fotoğraflarına rastladım. Bugüne kadar nasıl görmemişim hayret! Çünkü gerçekten hayatımda  ne bu kadar güzel bir ikili gördüm ne de  bu kadar mutlu görünen anne kız fotoğraflarına rastladım. Ne kadar mutluydular bilmiyorum ama fotoğraflarda birbirlerine aşık gibi gözüküyorlar. Bayıldım! BAYILDIMMM!!!




































Shirley Maclaine e zaten taparım. Dünyanın en güzel, en sevimli kadınlarından biri bence..Üstelik "Sevgi Sözcükleri " filmi ve devamı olan "Akşam Yıldızı"  taptığım filmlerin başında gelir.


 

Bu filmle şu yazmaya üşenip kopyaladığım ödüllerin tümünü götürdüler:

The film won five Academy Awards and four Golden Globes:[5]

 The Evening Star




Garret Breedlove - Aurora Greenway
(Jack Nicholson-Shirley Maclaine)
The Evening Star ın tam da bu sahnesinde şu konuşma geçer ve beni benden alır:


Aurora Greenway: You've done so many wonderful, monumental things. You walked on the moon. (Garret eskiden astranottur)
Garrett Breedlove: Sure. And you've walked on the Earth. It's a nicer place!

(Jack le de fena yakışmışlardı bu arada!!)


Madem bu kadar bahsettim birkaç fotoğrafını koyayım gözümüz şenlensin değil mi?










    1 yorum: