27 Ekim 2010 Çarşamba

Örgüyle delirenler...

Annelerimiz, büyükannelerimiz televizyonların üzerine dantel örterlerdi ve biz de dalga geçerdik ya...Haksızlık yapıyormuşuz ben şimdi anladım. Nerden anladım, buyrun göstereyim :


Hiç üşenmeyip ağaca dala yaprağa dantel ören insanlar var düşünün! Kadıncağızlar televizyonun üzerine örtmüşler çok mu?


Bir de fotoğrafın aynısını örenler var! Neden? Neyin peşindeler? Bilmiyorum!

Bununla ne yapıyoruz? Barmenin üzerini örtüp "Bu adamı buralarda gördün mü?" diye mi soruyoruz? 



Bu da avcının deliren karısından

Aynı kadının rahmetli kocası da balıkçıymış!



Mobilyacıyla da başarısız bir nişanlılık dönemi geçirdiği rivayet ediliyor:



En güzelini sona sakladım.
İyi Kötü Çirkin ve Hamarat filminden:


Bunlara da az önce rastladım.Galiba akıl sağlığım için örgü örmeyi bir an önce bırakmalıyım.


:))))) şimdi  farkettim ki bomba olanı koymayı unutmuşum!!!!


Biri bana bunu açıklayabilir mi? Hangi ruh hali içinde ördüler bunu? Kim ördü? Örerken neler düşündü? :)))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder