2 Eylül 2010 Perşembe

Ayakkabi ve Ozguven

''Ben buradayim!'' diye bagiran feminen kilik kiyafet/aksesuar/ayakkabi herseyden nefret ederim. Kadinsi ozguven eksikligi midir artik, maskulenin rahatligina vurulmusluk mu bilemem ama hic hanim hanimcik, kadin kadincik giyinemedim. Denemedim degil...japon animelerindeki gibi gozyaslarim ucusarak eve donme istegiyle dolup tastigim denemelerim oldu maalesef. Her seferinde ''Kafayi yemis bu kadinlar, bu istirap cekilir mi'' kanaatiyle, bu son dedim. Bu topuklular derrrhal atilacak ve bir daha asla giyilmeyecek! Bu etekler de pantalonlara kiran girene dek dolaptan cikarilmayacak!
Ama olmuyor iste. Her yere kot t-shirt le gidilmiyor. Tabii bir de ozenmek, gipta etmek durumu var. Uzerine giydigi her seyi kendine yakistirmasini bilen, ustelik de o sivri topuklarla, dar elbiselerle sabah kosusuna cikmiscasina rahat hareket edebilen kadinlar var ya..onlari gordugunde insan kendini pijamayla dolasiyor gibi hissediyor...
En kotusu de : her zaman rahat giyinmeni, kiyafete takintili olmamani takdir eden sevgilinin o kadini begeniyle suzdugu an! O an iste senin ozguveninin catirdadigi an! ''Netekim ben de oyle giyinebilirim ben de seksi gozukebilirim'' diyorsun ve kimbilir nereye firlatip attigin ayakkabilar, etekler, ic camasirlari panik halinde resmi gecit yapiyorlar hafizanda..Bulmaliyim! Daha sik giymeliyim! Menapoza on kalmis vaktimi iyi degerlendirmeliyim! Sonuc: zonklayan ayaklar, nereye konacagini bilmeyen eller kollar, herkesin sana baktigi paranoyasiyla esyalarin arkasinda saklandigin, endiseli, saskin bakisli, yarim cikmis fotograflarin ...
Bu yuzden kadinsi, seksi ve ayni zamanda rahat olunabilecek ve herseyden onemlisi seni daha iyi yansitabilecek bir seyler satildigini gordugum zaman havalara ucuyorum. Iste Oyee Design in ayakkabilari da bende bu hissi uyandirdi. Cunku topuklu fakat ayni zamanda neseliler :) Yaraticilar..Ustelik kendi designlarinizi yaratabiliyorsunuz.

        Koleksiyon ürünleri Cassette'te (Badgat cad. no: 372/C) satiliyormus. Ben bayildim!



 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder